Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: Klient_niE6

Dotycząca firmy: eBUTIK

Treść opinii: Witam wszystkich zainteresowanych kupnem w sklepie e-butik. Rzeczy wydają się być jakościowo dobre (okaże się po kilkukrotnym praniu), jednakże obsługa (dane osobowe usunięte przez administratora - RODO) z biura obsługi klienta pozostawia wiele do życzenia. Poniżej przedstawię sytuację: Zamówienie złożyłam 10.04.19 na kwota prawie 300 złotych, po kilku dniach zadzwonił telefon od kuriera, że nie ma adresu na przesyłce, podałam adres jednakże zamówienie do mnie nie dotarło. Poczym za następne dwa dni (mniej więcej) otrzymałam maila od BOK-u, że paczka do nich wróciła i czy chce zwrócić towar, a jeśli nie to koszt ponownej wysyłki to 13,98 ???!!! Moim zdaniem jest to wyłudzenie od klienta dodatkowych pieniędzy. Pierwszy raz spotkałam się z taką polityką firmy... Muszę przyznać, że mój błąd był taki, że nie zauważyłam, że w adresie nie było nazwy ulicy... I tak się zastanawiam jak firma mogła wysłać zamówienie bez kompletnego adresu???! Zapłaciłam za ponowną wysyłkę, a gdybym zrezygnowała z zamówienia i zamówiła ponownie nic bym nie płaciła za dostarczenie... (mój błąd). Przy ponownej wysyłce również zabrakło nazwy ulicy i pisze do pracownicy, że znowu nie ma nazwy, a ona "uprzejmie" poinformowała mnie, że przecież prosiła o potwierdzenie czy adres się zgadza. Rewelacyjna obsługa... Jako, że pracownica (dane osobowe usunięte przez administratora - RODO) nawet nie zaproponowała, że zadzwoni do firmy kurierskiej i naprostuje sprawę postanowiłam sama się tym zająć. Co się okazało firma kurierska nie mogła przyjąć mojego zgłoszenia. Musiał to wykonać nadawca paczki. Więc piszę z prośbą, żeby zadzwoniła i naprostowała sytuację. Miałam wrażenie, że mi, klientowi bardziej zależy na zamówieniu niż firmie... Napisałam, że jeśli drugi raz nie otrzymam towaru to rezygnuje z zamowienia. Wtedy łaskawie pracownica poinformowała mnie, że wysłała do firmy kurierskiej maila. Na dosłownie drugi dzień otrzymuje telefon z siedzimy firmy kurierskiej w Zabrzu, że mają paczkę, ale nie mają nazwy ulicy. Ręce mi opadły... "Gratuluję" takiego podejścia firmy do klienta. Choćby nie wiem co, już nigdy u nich nie zamówię! I tak zamówienie z 10.04 otrzymałam 24.04...