Opinia użytkownika: Klient1299
Dotycząca firmy: Biedronka
Treść opinii: Biedronka przez całkowity remont na dość długi czas zniknęła z mojego osiedla. Czekałem na nią z utęsknieniem i w końcu jest! Wygląd sklepu zmienił się całkowicie. Ze starej konstrukcji przypominającej bardziej stalową halę niż sklep nie pozostało dosłownie nic. W jej miejscu stanął duży, przeszklony budynek, dobrze oświetlony światłem słonecznym. Uważam, że również kadra pracownicza przeszła gruntowną przemianę. Bardzo chętnie pomagają, a w przypadku poproszenia o wskazanie miejsca jakiegoś produktu zamiast jedynie udzielić wskazówek idą z klientem, żeby pokazać- bardzo duży plus według mnie. Większość sklepów tej sieci posiada ten sam asortyment więc ciężko się tutaj wypowiadać na ten temat i szukać różnic. Mogę jedynie powiedzieć, że widać, że pracownicy starają się wykładać często towar i dbają o ułożenie go na półkach. Na plus zasługuje również pieczywo, które przeważnie jest świeże i chrupiące. Skoro sklep wydaje się być taki idealny to dlaczego obniżyłem ocenę? Otóż odjąłem po pół gwiazdki za kolejki (które czasami potrafią być naprawdę uciążliwe) oraz obowiązek pobrania biletu w parkometrze przy drzwiach wejściowych i umieszczenia za szybą samochodową. W praktyce oznacza to, że musimy wyjść z auta, przejść przez cały parking, pobrać bilet, znowu przejść przez parking i znowu wracając do sklepu... Mam nadzieję, że w przyszłości pojawi się drugi parkomat!