Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: Klient_FIqc

Dotycząca firmy: DOZ.pl

Treść opinii: Drugi raz obsługa tragiczna. Wcześniejsze zamówienie czekałem 2 tygodnie na dostarczenie do apteki. Po telefonie na infolinię skłamano że przesyłka jest już w drodze wyjechała z magazynu głównego i już jedzie. Po dwóch kolejnych dniach dzwonię i pytam gdzie jest moje zamówienie a pan mi mówi, że z mojego zamówienia było koło 10 pozycji mają na stanie raptem dwa i dlatego moje zamówienie na dojechało. A właściwie nie wyjechało. Więc oczywiście moje pytanie jak to 2 dni temu już było w drodze z magazynu a teraz jednak nie wyjechało. Kolejny raz składam zamówienie, żeby dostarczył mi kurier. Dzwonię dzisiaj około 8 rano pani mówi do mnie że moje zamówienie wyjechało dwa dni temu więc pytam czy jest już u kuriera. Tak oczywiście jest już u kuriera. Więc sobie myślę pewnie dzisiaj dotrze. Po niecałej godzinie dostaje sms z firmy kurierskiej że planowany termin odbioru przesyłki jest dzisiaj i pierwsza próba dostarczenie będzie jutro. Mało myśląc dzwonię po raz drugi na infolinię i co okazuje się że tak rzeczywiście przesyłka jest nadana dzisiaj. Nic tylko kłamstwa kłamstwa i jeszcze raz kłamstwa firma tragiczna.