Opinia użytkownika: Klient_dlLy
Dotycząca firmy: Obiadomek
Treść opinii: Trzeba trafić na humor Pań sprzedających lub być osobą, która stale wydaje tutaj pieniądze bądź być kimś znajomym, by być obsłużonym na poziomie. Niestety, czasami zadanie zwykłego pytania spotyka się z odpowiedzią okraszoną dodatkowymi, zbędnymi uszczypliwościami. Drogie Panie, szacunku trochę do klienta i rada na przyszłość - nauczyć się, co dokładnie znaczy "indywidualne" podejście do klienta, ponieważ w Waszym wykonaniu odbiega ono od założeń. Przykładowo - osoba przede mną zostaje obsłużona z miłym uśmiechem, przychodzi kolej na mnie - inna bajka. I tak za każdym razem. Wiem, jaki jest ruch podczas większości dnia, ale rankiem czy pod wieczór, telefony odbierać wypada (klient telefoniczny to też klient), a często byłam świadkiem, że po prostu były muzyką grającą w tle, mimo, że Panie mogły odebrać. Co do jedzenia, najlepsze pierogi we Wrocławiu!