Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: ENEL-MED
Treść opinii: Dziewczyna jest w ciąży, posiadamy pakiet. Problemy z wolnym miejscem na USG co już jest kpiną skoro ciąża jest prowadzona w enelmed. Telefon na infolinie, najpierw jedna pani mowi, że nic nie poradzi i trzeba codzien się dowiadywać czy czasem nie zwolnił się termin, ok. Kolejne telefony, brak wolnego terminu i nagle druga Pani mowi, że jak na 2 tyg przed terminem usg nie bedzie wizyty to trzeba skladac specjalny wniosek i oni tę wizytę załatwią, a tymczasem dzwonić i sie dowiadywać.. W ciagu kolejnych telefonów okazuje się, że firma nie praktykuje nic takiego jak w/w wniosek i trzeba sobie radzić samemu. W związku z tym, rezygnujemy w najbliższym czasie, kpiną jest żeby firma nie umiała zadbać o klienta, który ma pakiet. Tymczasem terminy wizyt dla nowych klientów są dostępne.