Opinia użytkownika: Małgorzata_2653
Dotycząca firmy: Hebe
Treść opinii: Dziś, tj. 15 kwietnia wybrałam się do drogerii Hebe znajdującej się w Galerii Katowickiej. Przywitała mnie przyjemna dla ucha muzyka oraz przemiła konsultantka. - "Dzień dobry, jak mogę Pani doradzić?" Powiedziałam, że poszukuje kremu do twarzy na dzień. Konsultantka przeprowadziła ze mną szczegółowy wywiad pytając: - jakiego produktu potrzebuje - czy posiadam jakieś ulubione marki - jakie są moje oczekiwania wobec produktu - jakie inne produkty stosuje w codziennej pielęgnacji. Jak widać, wszystkie pytania są z grupy pytań otwartych (jaki, jaka jakie?), więc umożliwiało to swobodną rozmowę z wybadaniem konkretnych potrzeb dla mojego typu cery. Kiedy już wybrałam odpowiedni dla siebie krem, zostałam zapytana, czy nie potrzebuje może jeszcze jakiegoś innego produktu, na przykład kremu pod oczy. Grzecznie podziękowałam i udałam się do kasy. Na kasie obsługiwała mnie również ta sama konsultantka. Przy kasie zapytała o kartę lojalnościową, zaproponowała reklamówkę oraz wskazała na płyn micelarny stojący przy kasie w dobrej cenie. Na koniec wręczyła mi paragon, ulotkę oraz próbkę innego kremu oraz życzyła miłego dnia. Konsultantka od początku do końca była bardzo zaangażowana w swoją pracę, dzięki temu rzetelnie wykonywała swoje zadanie pozostawiając za sobą dobre wrażenie.