Opinia użytkownika: Klient_uu3g
Dotycząca firmy: Triumph
Treść opinii: Słyszałam pozytywne opinie o obsłudze klienta w sklepie Triumph w Alfie. Faktycznie, pani bardzo skutecznie doradziła mi biustonosz i chociaż planowałam kupić tylko jedną rzecz, namówiła mnie na dodatkowy zakup - strój kąpielowy. Z perspektywy marketingowej 6+! Niestety w domu okazało się, że strój kąpielowy jest za mały, dlatego kolejnego dnia wróciłam do sklepu z prośbą o wymianę na inny towar (byłam zdecydowana na konkretny biustonosz, dysponowałam dowodem zakupu, strój miał wszystkie metki). Wtedy zaczęła się lawina nieprzyjemności! Nagle sympatyczna ekspedientka zrobiła się opryskliwa, a mnie - swoją wczorajszą Klientkę, traktowała jak zło konieczne. Ciągle mnie zbywała, nie chciała pomóc, nie zaoferowała żadnego satysfakcjonującego rozwiązania. W sklepie byłam CZTERY razy i dopiero przy ostatniej wizycie wymieniono mi majtki od stroju na większy rozmiar, a ja zostałam z zakupem, którego finalnie i tak nie chciałam. Strój leży gdzieś na dnie szuflady, jest nietrafionym zakupem, a ja omijam ten konkretny punkt Triumph szerokim łukiem i odradzam go wszystkim! Prawa konsumenta dotyczące możliwości, już nawet nie zwrotu, a jedynie wymiany, nie są tam respektowane.