Opinia użytkownika: Mateusz_1227
Dotycząca firmy: Music Center
Treść opinii: Zanim zostałem obsłużony przez osobę zajmującą się gitarami, byłem świadkiem jak ów osoba obsługuje klienta, który przyszedł kupić swoją pierwszą gitarę. Zatem czekając na obsługę towarzyszyłem przy procesie doradztwa w wyborze pierwszej gitary, choć sam chciałem kupić gitarę z wyższej półki -uznałem, że może i ja na tym też skorzystam i coś mi się przy okazji spodoba, ale też widząc sposób obsługi klienta przez sprzedawcę w Music Center świetnie się przy tym bawiłem. Otóż doradca najpierw wybrał z klientem gitary pod względem różnych parametrów: wygląd - kolor/kształt, rodzaj, rozmiar. Gdy już dokonali wyboru kilku modeli przeszli do sali w której można usiąść i wypróbować gitary. Sprzedawca poprosił klienta by ten zamknął oczy i najpierw dokonał wyboru na podstawie tego co słyszy gdy ten będzie grać ten sam utwór na różnych modelach. Będąc świadkiem tego świetnie się bawiłem bo sam mogłem ocenić swoje spostrzeżenia tj. porównać moje odczucia na temat gitar, które z wyglądu mi się podobały i ocenić czy adekwatnie jest z ich brzmieniem. Klient, po eliminacji gitar na podstawie swojego odsłuchu z zamkniętymi oczami - zdecydował się na swoją pierwszą gitarę. Gdy przyszła kolej na obsługę mojej osoby wyglądało to trochę inaczej bo miałem swój upatrzony model, który okazał się być bardzo drogi. Sprzedawca wykazał się zrozumieniem i ogromną wiedzą dotycząca rynku muzycznego, opowiedział mi które firmy produkują odpowiedniki tego drogiego modelu. Gitara nie byłą dostępna na sklepie - umówiłem się z sprzedawcą na kontakt telefoniczny. Sprzedawca dzwonił do mnie i na bieżąco informował mnie o tym kiedy gitara będzie sprowadzona do sklepu. Gitara sprowadzona specjalnie dla mnie bym mógł ją sobie przetestować! W skrócie: niespotykane zaangażowanie sprzedawcy przy doradzaniu w wyborze gitary!