Opinia użytkownika: Klient_md1a
Dotycząca firmy: E.Leclerc
Treść opinii: W Zana Leclerc robię zakupy prawie codziennie, jednak sklep pozostawia wiele do życzenia. Sklep sam w sobie jest duży, przestronny. Są produkty lepszej i gorszej jakości. Ceny są także różne to znaczy na plakietce podane są ceny niższe niż później nabijane na paragon. Obsługa na kasie, czy na działach jednak pozostawia wiele do życzenia. Jest nieprzyjemna, oraz nie potrafi najzwyczajniej w świecie się wysłowić. Duża ilość ludzi pracujących tam to Ukraińcy. Są oni zazwyczaj najbardziej nie mili, oraz powolni. Nie uslyszysz od nich "dzień dobry", czy "do widzenia" . Trzeba stać w kolejce z 20 minut minimum, żeby zabrać zakupy do domu. W dodatku często się oni mylą. Jako ludzie rozumiemy wszytko, każdy popełnia błędy, ale mylić brzoskwinie z nektarynka? Albo grejpfruta z pomarańczą? Liczyć zakupu Pani/Pana za nami chociaż bylo oddziekone plakietką? Po prostu nie odpowiedni ludzie na nieodpowiednim miejscu. W dodatku brudne paznokcie, brudne koszulki to też nie nowość. Agnecja która zatrudnia osoby do pracy na stanowisku kasjer, powinna patrzeć czy osoba jest schludna, mila. Zamiast zachęcić ludzi do robienia częstszych zakupów w tym sklepie, obsługa wszystko niszczy. Jest po prostu fatalna oraz powolna. Jeśli masz mało czasu na zakupy, to zdecydowanie nie wybieraj się do tego sklepu. Oprócz zmarnowanych minimum 20 minut na czekanie w kolejce, będziesz zdenerwowany i po prostu tym wszystkim zażenowany. Trzy gwiazdki są tylko i wyłącznie za sam sklep, produkty znajdujące się w nim.