Opinia użytkownika: Monika_187
Dotycząca firmy: Wrocławski Rower Miejski
Treść opinii: Od niedawna jestem użytkownikiem rowerów miejskich i wczoraj miałam nietypową sytuację związaną ze zwrotem roweru. W miejscu, w którym w ubiegłym roku na pewno była stacja (a teraz też stały rowery WRM - brakowało jedynie jakiegoś słupka z info WRM informującego, że to jest ich stacja) zostawiłam swój rower. Sprawdziłam w aplikacji - rower zwrócony - opłata 0,00 zł. Zadzwoniłam jednak od razu na infolinię z pytaniem, czy aby na pewno w dobrym miejscu oddałam rower. Nie chciałam, żeby naliczyła się dodatkowa opłata za zwrot roweru poza stacją. Konsultant powiedział że tak, w dobrym miejscu, że żadna opłata nie będzie pobrana. wieczorem odczytałam maila od WRM, który został wysłany kilka minut po zwrocie roweru, że naliczono opłatę za pozostawienie roweru poza oficjalną stacją... Tylko dlaczego dwukrotnie wprowadzono mnie w błąd? Czemu infolinia oraz aplikacja informowały: brak opłaty. Moje pierwsze wypożyczenia i już problemy. Oczywiście wysłałam maila z prośbą o sprawdzenie rozmowy i anulowanie opłaty. Zobaczymy co z tego wyniknie - na razie brak odpowiedzi, a mijają właśnie 24H.