Opinia użytkownika: ALDONKA5678
Dotycząca firmy: empik
Treść opinii: W dniu 30.03.2019 około godz. 14:30 spotkałam się z kompletnym zlekceważeniem mnie jako klienta. Dodam ,że byłam w sklepie wraz z dzieckiem ,które to wybrało sobie książkę ,nie wiedząc gdzie znajduje się stanowisko kas zapytałam młodej pani - ekspedientki na sklepie ,która schowana była w rogu sali przy monitorze ,pani wskazał ,że za książkę mogę zapłacić sama. Jak się okazało po podłożeniu kodu kreskowego pod monitor kasy pojawił się komunikat ,że musi podejść pracownik. Jakiś młody pan przebiegając obok i widząc komunikat powiedział,że zaraz podejdzie.Minęło dobre 5 minut podczas gdy stałam z dzieckiem przy stanowisku samoobsługowym i nikt nie podszedł ,pani w rogu była zaledwie dwa metry obok i nie reagowała.Po upływie 7 minut podeszłam do niej ponownie i z niechęcią udzieliła pomocy ,nie podziękowała za zakup nie zaproponowała zakupu reklamówek ,było ich pod kasą kilka bez oznakowań cenowych ,dodam ,że byłam zainteresowana zakupem jednej z nich .Za książkę zapłaciłam kartą 29,90,nr transakcji 20250,jestem zawiedziona ,a dziecko zdziwione i zniechęcone brakiem zainteresowania ze strony sprzedawców tym bardziej ,że była to jej pierwsza w życiu książka ,którą wybrała samodzielnie.