Opinia użytkownika: ZweryfikowanyKlient
Dotycząca firmy: Media Markt
Treść opinii: Kupowałam tv. Do sklepu wpadłam jakieś 30 min przed zamknięciem, choć myślałam, że mam sporo czasu on płynął nieubłagalnie. Tv wybrałam wcześniej na www, więc teoretycznie powinno pójść gładko. A że miałam chwilkę to jeszcze przeszłam się zobaczyć co mają. I tu była niespodzianka. Pamiętałam ile kosztuje tv i jaki jest duzy....i w sklepie nie było go. Nie od razu zlokalizowalam pomoc. Dopiero po jakiś 7-8 minut moich poszukiwaniach podszedł do mnie wysoki Pan z obsługi. Wyjaśniłam o co mi chodzi i od razu wskazał mi prawidłowy tv, tyle że 100 zł droższy niż na www. Niby czasem się zdarza. Wyjaśniłam Panu rozbieżność, i spodziewałam się że wyjdzie z propozycją jakiegoś rozwiązania. Tu na minus - zero propozycji. Poprosiłam więc Pana czy mógłby obniżyć cenę o te 100 zł czy muszę jechać do domu zamówić przez www i za przyszłościowe 2 dni przyjechać znowu po odbiór czegoś co mogłaby kupić od ręki. Pan standardowo udał się do menadżera i uzyskał zgodę na 100 zł "rabatu". I wtedy się zaczęło to męczące proponowanie podstawowego, dodatkowego i super wyjątkowego ubezpieczenia, i odpłatnej konfiguracji tv według zaleceń producenta, których nie udostępnia się klientom. Po serii "nie, dziękuję", udało mi się dotrzeć do kasy. To tam dowiedziałam się, że przegiełam z czasem. Co ciekawe Panie obsługując mnie normalnie siebie żartowały, nie spieszyły się w żaden sposób, nie patrzyły się jak na zło konieczne. Dopiero kiedy zażartowała, że wieczorem jest spokojniej, Panie odpowiedziały, że dlatego że już zamykają, a ja jestem ostatnim klientem. Osobiście zrobiło mi się głupio, że pomyliłam godziny zamknięcia, bo nie lubię chodzić do sklepu na ostatnią chwilę, i męczyć ludzi tuż przed końcem pracy. Jednakże panie były tak miłe, że kiedy przepraszam zapewniały, że nie ma problemu.