Opinia użytkownika: Elżbieta_764
Dotycząca firmy: DOUGLAS
Treść opinii: Tuż po wejściu do salonu poczułam się zignorowana: nikt mnie nie przywitał, chociaż była taka możliwość (minęły mnie dwie konsultantki) i nikt się mną nie zainteresował. Doradczynie były zajęte rozmowami na tematy prywatne, więc miałam możliwość swobodnego rozejrzenia się po sklepie: widoczne braki, stanowisko do makijażu nieposprzątane (brudne chusteczki, pędzle, otwarte testery) i puste ekspozytory. Dopiero gdy poprosiłam o obsługę zwrócono na mnie uwagę ale nie jak na klienta, tylko na natręta. Konsultantka odpowiadała półsłówkami, mówiła raczej do kremow niż do mnie, nie proponowała nowości choć wyraźnie o to prosiłam. W trakcie obsługi dobitnie czułam, że pani chce szybko skończyć rozmowę i że nie jestem mile widziana. Na zakończeni wizyty pani zmieniła wyraz twarzy, ale tego nie można było nazwać uśmiechem, to było raczej zaciśnięcie zębów. To było moje najgorsze doświadczenie z douglas i z pewnością najgorsza zmiana na jaką trafiłam. Dziwne, bo zazwyczaj obsługa w tej sieci jest dobra i bardzo dobra. Drogie Panie Konsultantki, serio?... PS.: żadna gwiazdka się nie należy, ale system wymusza chociaź połówkę ☺