Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Vectra
Treść opinii: Na początku chce zaznaczyć że zapytałem się konsultanta gdzie mogę ocenić jakość obsługi oraz o imię i nazwisko. W moim mieście trwa segmentacja sieci. Od 01.2019 próbowałem się dowiedzieć bezskutecznie kiedy prace zostaną zakończone. Mimo wielu telefonów i obietnic zawsze trafiałem na mur w postaci obietnic poważnego potraktowania sprawy. Dzisiejsza rozmowa była dla mnie szokiem. Całkowicie poważne potraktowanie klienta. Wzorowa obsługa z miłym dla ucha uśmiechem. Po skończonej rozmowie zaskoczenie..... dzwoni telefon. Konsultant a właściwie konsultantka zadzwoniła do mnie z odpowiedzią. Miło się poczułem będąc klientem a nie petentem. Bardzo profesjonalna obsługa klienta Vectra może się cieszyć że ma takich konsultantów. Dane pokazują ze sieci tracą klientów w 70% ze względu na złą obsługę a nie ze względu na złą ofertę. Doceniajcie takich konsultantów. Pani życzę nadal takiego podejścia. Pozdrawiam