Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: mBank
Treść opinii: Konsultantka skontaktowała się ze mną w celu potwierdzenia odebrania dokumentów dotyczących otworzenia rachunku. Plusy: +Bardzo sprawna weryfikacja danych. +Wsparcie w zakresie logowania się na portalu internetowym +Dobrze przeprowadzone badanie potrzeb w zakresie dodatkowych produktów bankowych( Konsultantka zapytała co skłoniło mnie do otwarcia konta, czy będę w najbliższej przyszłości planował korzystać z innych usług bankowych takich jak kredyty konsumenckie, czy planuje kupno mieszkania) +Konsultantka kompetentna- potrafiła odpowiedzieć na pytania dotyczące między innymi tabeli opłat za korzystanie z konta oraz udzielić informacji w jaki sposób mogę kontaktować się z działem obsługi banku +elastyczność konsultantów- bezproblemowe umówienie się na kontakt w odpowiedniej dla mnie porze Minusy -Przejście z formy grzecznościowej "Pan" na "Ty". Konsultantka zrobiła to nieco nieumiejętnie- zbyt szybko w trakcie rozmowy, było to nieco "sztuczne" z jej strony. Podejrzewam, że ta forma miała na celu zmniejszenie dystansu, jednak spowodowała, że czułem się niekomfortowo. -Jednostajny ton głosu, który powodował, że momentami wyłączałem się z rozmowy