Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: Klient_f1pJ

Dotycząca firmy: Restauracja Sake

Treść opinii: Znam Sake od lat ale przez długi czas nie odwiedzałam więc w zeszłym tygodniu postanowiłam zabrać tam rodzinę. Już na wstępie odstraszyły bardzo brudne szklane drzwi - dawno nie były myte. Potem stolik ze śladami brudnej szmaty na blacie. Dokładnie było widać jak ktoś "jechał" po nim ścierką. Następnie woda w bardzo brudnej szklance. Jakby zacieki czyjejś śliny po jednej stronie szklanki - wymieniono nam ją. Czekając na zamówienie rozglądaliśmy się po sali i zauważyliśmy nad nami grube rury, których też chyba zapomniano przetrzeć. Do tego hałas z kuchni, jakaś głośna dyskusja. Zrobiło się jakoś tak... Było mi wstyd, że zaprosiłam tam synową. Zamówiliśmy trzy zupy i trzy drugie dania, cztery desery. Zupa bez zielonej cebulki, chociaż jest w karcie. dwie zupy gorące, moja letnia ale nie miałam już serca stresować miłej kelnerki, która wymieniła już nam szklankę. Chłodna zupa, bez tej cebulki i chyba w mniejszej niż pamiętam misce, nie smakowała już jak kiedyś a wzięłam tylko ją bo byłam pewna, że się najem. Drugie dania tak samo, dwa gorące, córki chłodne. Kurczak był tak zimny, że po włożeniu do ust wyraźnie czuło się chłód. Tylko desery stanęły na wysokości zadania! Coś się zmieniło, może właściciel, może kucharz, chociaż jedzenie dość smaczne. Liczę na to, że ktoś z Sake przeczyta mój komentarz i sytuacja się poprawi. Na razie nie polecam.