Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Tesco
Treść opinii: Od ponad roku zamawiam zakupy do domu. Nie wiem czy jakość obsługi, pogorszenie jakości związane jest z planowanym wycofanie z polskiego rynku czy zbytnią pewnością siebie. 1. Koszty dostawy zostały podniesione, praktycznie dwukrotnie 2. Cześć asortymentu została wycofana ze sprzedaży on-line 3. Często zakupy przyjeżdżają niekompletne, nie było towaru mimo, że na stronie jest on dostępny i w sklepie, z którego nastąpiła dostawa również. Czesto jest sporo zamienników. Najczęściej gdy zakupy zamawiane są z dostawą na poniedziałek. To zabawne ale najbardziej kompletne zamówienia były zakupy przewożone we wtorki. 4. Raz mnie bardzo rozzlościli. Dostawa miała przyjechać w piątek, bardzo duże zakupy na weekend (miałam mieć gości). Godzinę przed przewidywaną dostawą dzwoni do mnie Pan z infolinii i informuje mnie, że są problemy techniczne, towar nie przyjedzie a zakupy mogę odebrać sama w sklepie. 5. Jedyny plus dla dostawców. Punktualni, jeśli mają się spóźnić lub mogą być wcześniej to dzwonią. Nie ma problemu ze zwrotem u nich towaru. Wypakowywuja zakupy i ustawiają je we wskazanym miejscu. Zawsze mili i uśmiechnięci mimo faktu, że chwilę wcześniej wyciągnęli skrzynki o wadze ok 100 kg na drugie piętro bez windy. 6. Plus również za ceny i jakość produktów bo zawsze są świerze A ceny przyzwoite