Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Pandora
Treść opinii: Witam, W dniu 13/02/2019 r została zakupiona w państwa sklepie bransoleta w galerii północ, przy ul. Światowida 17 w Warszawie. Bransoletę otrzymałam w prezencie od brata. Pani poinformowała go że w razie gdyby nie pasowała można bez problemu dokonać wymiany na większą w każdym mieście. Ja mieszkam w Toruniu. W dniu dzisiejszym udałam się do punktu pandora który znajduje się w galerii plaza przy ul. Broniewskiego. Pani poinformowała mnie że nie mogę u nich wymienić ponieważ są franczyza. Zostałam odesłana z kwitkiem. Nie będę jechać specjalnie do Warszawy aby wymienić bransoletę która niestety jest za mała. Sprzedawca powinien poinformować klientami tym że nie we wszystkich punktach można wymienić. Nie jest to tania biżuteria, i obsługa klienta powinna być na wysokim poziomie. Nie ukrywam że jestem bardzo rozczarowana i podejściem do klienta i do obsługi po sprzedażowej. Sama pracuje w sprzedaży i dla mnie klient jest najważniejszy i robię wszystko aby był zadowolony. Jestem bardzo rozgoryczona podejściem państwa pracowników do klienta. I pomocą w rozwiązaniu problemu. Został mi tydzień na wymianę bransolety dokładnie do 27 /02/2018 r.,a w tym czasie nie będę jechać do Warszawy. Co w takim razie Państwa zdaniem mam zrobić w tej sytuacji ??? Wysłałam e-maila odpowiedzi brak tak się traktuje klientow