Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: AAA Auto
Treść opinii: TOTALNA PORAŻKA , brak szacunku dla klienta, dlaczego ?. Kilka dni wcześniej za pośrednictwem ich strony zgłosiłem chęć wymiany samochodu , po kilku dniach ( nie jak się reklamują każdego dnia do późnych godzin) zadzwoniła do mnie przedstawicielka AAAAuto , z która ustaliłem konkretny dzień i godzinę przyjazdu , a także wskazałem konkretny samochód , który chcę u nich nabyć po sprawdzeniu pani Beata i po wstępnej wycenie mojego samochodu prosiła o przyjazd w dniu dzisiejszym przed godz. 12 , zapewniała , że wszystko bedzie przygotowane do finalizacji transakcji. Zgodnie z ustaleniami pojechałem z nadzieją te 130 km do Piaseczna. Na miejscu , od pierwszej chwili poczułem się tama jak intruz , w recepcji czekałem 15 min aż ktoś sięmną zainteresuje , podejrzewam , że czekałbym dalej gdybym sie nie zapytał pana w firmowej kurtce . ten odesłał mnie do pkt badań , tam kolejny pan kazał mi przynieść dokumenty pojazdu co uczyniłem , a on odesłał mnie znowu do recepcji gdzie znów musiałem szukać kogoś kto zajmie się sprawą, kolejny pan kazał mi zarejestrować się w komputerze co uczyniłem informując go o tym , pan ten kazał mi więc znów czekać na wolny komputer abym mógł wskazać o który chodzi mi samochód , co trwało kolejne minuty , po znalezieniu wolnego stanowiska i wskazaniu samochodu pan kazał mi pójść znów do recepcji i czekać bo on pójdzie po kluczyki do wskazanego samochodu ( minęła już godzina ) znów czekałem kolejne minuty i WRESZCIE pojawił się handlowiec , który oznajmił mi SAMOCHODU NIE MA, pytam dlaczego ? Bo nie przyjechał z Poznania . Pytam dlaczego nikt mnie nie informował , to bym nie przyjeżdżał ponad 100 km i nie zwalniał się po to z pracy , pan mówi , że on nic nie wie , on nie umawiał mnie . Poszedłem więc do tzw Managera , ten jedynie rozkłada ręce i proponuje mi inny samochód (próbuje mi wcisnąć) , przy okazji dowiaduje się , że wbrew temu co mówiła w rozmowie pani Beata - przedstawicielka , samochód jest nie z 2012 a z 2011, nie po 1. właścicielu, a po 3 . , a w ogóle to dobrze , że go nie ma bo przy badaniach wyszło , że ma wyciek oleju , że sprzęgło niedługo do wymiany , że uszkodzenia lakieru , a wszystko po to abym zdecydował się na inny samochód. Podejrzewam , że gdyby ten samochód faktycznie był tych informacji zapewne bym nie otrzymał , bo przecież ubezpieczenie .... . Podsumowując TOTALNA PORAŻKA , całkowity brak organizacji pracy , lekceważenie klienta , bałagan na każdym kroku . Myślę , że te wszystkie pozytywne wielce opinie są autorstwa pracowników AAAAuto , ja osobiście ABSOLUTNIE ODRADZAM , MOJA NOGA TAM WIĘCEJ NIE POSTANIE , WSZĘDZIE GDZIE MOŻLIWE BĘDĘ ODRADZAŁ TA "FIRMĘ"