Opinia użytkownika: Klient_3skc
Dotycząca firmy: DOZ.pl
Treść opinii: Moje zamówienie zrobiłam 7 lutego, a 10-go dostałam ino, że przekazano do wysyłki i na tym koniec. Po rozmowie z konsultantem dowiedziałam się, że moje zamówienie zostało zakończone, mimo, że nie zostało zrealizowane. Zaproponowano żebym złożyła jeszcze raz, co uczyniłam 12 lutego, a dwa dni później otrzymałam e-maila o takiej treści :"Dzień dobry Uprzejmie informujemy, że z powodów technicznych nastąpiło opóźnienie w realizacji zamówienia. Dołożymy wszelkich starań by zamówienie zostało jak najszybciej zrealizowane . Za powstałe niedogodności bardzo przepraszamy. Pozdrawiamy Zespół DOZ.pl ". Dodzwonić się na infolinię graniczy z cudem. Zamawiając lekarstwa na receptę nie możemy czekać w nieskończoność.Przykre, że tak po wielu latach zostałam potraktowana.Nie pozostaje nic innego, jak zrezygnować z wygodnej do tej pory formy zamawiania i odbioru lekarstw.