Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik

Dotycząca firmy: Selgros

Treść opinii: Złożyłam reklamację, została rozpatrzona pozytywnie i zaproszono mnie po odbiór pieniędzy, chociaż prosiłam o wymianę, jednak poinformowano mnie, że w Białymstoku nie mają na stanie tego produktu, w związku z czym zwrócą mi pieniądze. Dla mnie to było dość dziwne, bo myślałam, że sieć może ściągnąć towar z innego sklepu, ewentualnie jakiegoś centralnego magazynu. Po kilku dniach pojawiłam się po odbiór pieniędzy. Pani z punktu obsługi klienta po wypełnieniu pliku dokumentów odesłała mnie do kasy, gdzie okazało się, że jest akurat jakiś problem techniczny i nie mogą mi wypłacić w tym dniu pieniędzy, w związku z tym poproszono mnie o przyjście w innym terminie. Gdy pojawiłam się następnego dnia, pani z kasy poinformowała mnie, że nie może mi zwrócić pieniędzy, ponieważ korekty z poprzedniego dnia jeszcze do niej nie dotarły, a dopiero jak będzie miała korektę, będzie mogła mi wypłacić pieniądze. Na moją uwagę, że przecież wczoraj dostała korektę razem z całym plikiem dokumentów przyniesionych przez mnie, powiedziała, że jej chodzi o inną kopię korekty podpisaną przez dyrektora. Zadzwoniła jeszcze do jakiegoś kierownika, ale podobno był na jakimś zebraniu, wobec czego stwierdziła, że nie potrafi mi pomóc i żebym się zgłosiła innego dnia po pieniądze. Wkurzona wróciłam do punktu obsługi klienta i pani stamtąd tam po wykonaniu kilku telefonów, powiedziała, że mogę wrócić do kasy i zostaną mi zwrócone pieniądze. Dla mnie takie zachowanie jest NIEPOJĘTE I NIEDOPUSZCZALNE. Kilkakrotnie składałam już reklamacje w różnych sklepach i pierwszy raz zdarzyło mi się żeby był problem z otrzymaniem pieniędzy, szczególnie, że przecież dzwoniono do mnie z informacją, żebym zgłosiła się po odbiór pieniędzy.