Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: DPD Polska
Treść opinii: to niesamowite, że ta firma utrzymuje sie na rynku pracy. Kurierzy są nierzetelni, opryskliwi, bezczelni. Firma przed dostarczeniem paczki wysyła na nr telefonu odbiorcy info, że paczkę dostarczy kurier w dniu... oraz, że u kuriera można płacić kartą w terminalu. Po czym kurier dobrze jeśli w ogóle przyjedzie, ale tu następuje konsternacja, bo albo nie ma terminala przy sobie, albo nie chce czekać aż odbiorca poprosi sąsiada o pożyczkę gotówki, bo przygotowany czekał z kartą bankomatową. Zaczynają się niestosowne dogadywania ze strony kurierów typu" "COŚ PAN NIENORMALNY? ZAMAWIASZ I NIE MASZ FORSY?", lub inne mniej lun=b bardziej niestosowne. To jeszcze nic, często na stronie e-monitoringu tej firmy pojawiają się wpisy nie mające nic wspólnego z rzeczywistością, typu"odmowa przyjęcia"," błędny adres", "adresat nieobecny". Skąd to wiem? otóż często z racji swojej pracy przyjmuję takie zgłoszenia i skargi na kurierów tej firmy. Ostatnim hitem był numer, kiedy kurier staruszce 90 letniej zaproponował, że rozmieni jej pieniądze (200zł) i wróci szybko się przy tym uwinie. Paczkę zostawił, jak rzekł po to by Pani miała pewność, ze on wróci. Biedna zaufała, czekała do wieczora. Kurier nie pojawił się , a jej paczka kosztowała tylko niecałe 90zł. Dziś sama zostałam przez tę firmę wystawiona do wiatru, kiedy odczytałam na stronie DPD, że odmówiłam odbioru paczki.Paczki na którą czekałam!. Czas wiec ostrzec innych przed procederami pracujących tam osób( oczywiście nie wszystkich, bo pewnie pracują tam ludzie, którym zależy i na pracy, i na uczciwości, i na empatii)..