Opinia użytkownika: zalogowany_użytkownik
Dotycząca firmy: Konsimo
Treść opinii: Jeśli miałbym oceniać obsługę w sklepie to była ona całkiem sympatyczna. Pracownica udzieliła wszelkiej możliwej pomocy. Po czym przystąpiliśmy do finalizacji zakupu wielkogabarytowego towaru który był dostępny od ręki (informacje na stronie www sklepu oraz w salonie). Po wskazanym terminie w umowie zakupu nie otrzymaliśmy towaru (jeden telefon z informacją, że zamówienie zostało przyjęte). Kolejne @ reklamacyjne z pytaniem kiedy otrzymam towar były obsługiwane sprawnie. Otrzymałem w ramach zadośćuczynienia 5% rabat i 50 zł na zakupy w sklepie. Po miesiącu od wskazanego w umowie terminu otrzymałem zakupiony towar. Mimo miłej obsługi zarówno w sklepie stacjonarnym jak i w kontaktach z pracownikiem przez pocztę internetową moja ocena odpowiada 3- ze względu na fałszywą i wprowadzającą w błąd komunikację reklamową.