Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: Klient_DH7x

Dotycząca firmy: MP Nidzica

Treść opinii: użytkownika MP Nidzica. 29 sty 2019, 13:23 Ignoranci na reklamacje dot. nieprawidlowego skrojenia i uszycia tkaniny narożnika twierdzą, iż to wina klienta który wybrał taką a nie inną tkaninę. Czyli nie potrafią przyznać się do oczywistego błędu w procesie produkcji. Narożnik z jednej tkaniny ma dwa kolory jaśniejszy i ciemniejszy. A wystarczyło odpowiednio skroić tkaninę i uwzględnić,iż będzie to narożnik. Co zrobił przedstawieciel? Przyjechał rozpiął narożnik, ustawił boki w jednej linii i stwiedził, iż jest jeden odcień i wszystko jest ok. Tylko, że ja kupiłem narożnik a nie sofę. Tak wygląda rzekoma filozofia firmy " w centrum naszej firmy stoi klient". Pusty marketingowy slogan przynajmniej w odniesieniu do MP Nidzica.