Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Apteka Słonik
Treść opinii: złożyłam zamówienie z zagranicy, czekałam 3 tygodnie, brak kontaktu, telefonów nie odbierają, napisałam kilka maili, zero odpowiedzi. Dopiero po złożeniu skargi dostałam odpowiedz, ze nie maja takich artykułów, dopiero są zamówione. Porażka. wysłali cześć zamówienia , ale bez 1 rzeczy która widnieje na paragonie, pewnie zabrakło :) Zażądałam zwrotu gotówki, brak odzewu, złożyłam druga skargę w komisji konsumenckie I dostałam zwrot na zagraniczne konto w złotówkach, wszystkie opłaty przerzucone na mnie!!! Dodam ze mieszkam za granica nie mam konta złotówkowego, a przelew robiłam w Euro na konto do przelewów zagranicznych. Jedno wielkie kłamstwo, kiedyś robiłam tam zakupy i nie było problemu na dzień dzisiejszy nie polecam . Bezczelne podejście do klienta. NIESTETY SPRAWA MUSI ZAJĄĆ SIĘ INSTYTUCJA DO ŚCIGANIA PRZESTĘPSTW INTERNETOWYCH. NIE POLECAM, NIE POLECAM