Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Kaufland
Treść opinii: W tym tygodniu dwukrotnie odwiedziłem market. Pierwsza wizyta w godzinach wieczornych to prawdziwa porażka. W sklepie panował spory bałagan, przy wejściu na salę sprzedaży nie było ani jednego koszyka, brakowało podstawowych artykułów w dziale warzywa-owoce. Stoisko z wędlinami prezentowało się nader tragicznie, mimo że do zamknięcia marketu były jeszcze cztery godziny. Nie spodziewałem się, że tak mogą wyglądać wieczorne zakupy w Kauflandzie. Druga wizyta była w godzinach południowych. Tym razem zaopatrzenie w towar było dobre, były dostępne wszystkie artykuły promocyjne, ale za to kolejka do kas dłużyła się niemiłosiernie. Trafiłem na niezgodność ceny na oznaczeniu przy ladzie, a tym co wydrukowano na etykietce. Pani przy stoisku nic nie mogła poradzić i odesłała mnie do punktu obsługi klienta, gdzie po pierwsze swoje musiałem odczekać, a po drugie panie nie były jakieś szczególnie miłe. No to na podsumowanie jakości obsługi klienta w bielskim Kauflandzie mam tylko jedno zdanie: kiedyś było tu zdecydowanie lepiej!