Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Grupa BPS - Bank Polskiej Spółdzielczości
Treść opinii: Na wstępie zauważyć należy, że sala obsługi klienta jest bardzo elegancko i przytulnie wyposażona. Ilość stanowisk obsługi klienta wystarczająca biorąc pod uwagę wielkość miasta i gminy, w której się znajduje przedmiotowa placówka banku. Sama obsługa przez pracownika banku, który mnie obsługiwał, zasługuje na bardzo pozytywną opinię. Miałem wrażenie, że jestem traktowany nie jak jeden z wielu klientów, czyli powierzchownie, ale indywidualnie. Moje pytania i wątpliwości lub niejasności związane z usługami bankowymi, którymi byłem zainteresowany, spotkały się z rzetelnym i jasnym wytłumaczeniem. Pracownik ten wskazał mi na kilka innych form usług, o których nie wiedziałem, a które jeszcze bardziej wychodziły na przeciw moim oczekiwaniom. Biorąc pod uwagę wszystkie te okoliczności, nie pozostaje mi nic innego jak pogratulować zarządcy tej placówki posiadania w niej takich fachowców. Klientów zapewniam, że będą również zadowoleni z obsługi w tym banku.