Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: epaka.pl
Treść opinii: nierzetelna firma, biorą pieniądze i uważają, że za nic nie odpowiadają od zamówienia i opłacenia usługi minął miesiąc, a w tym czasie: - przesyłkę odbierano ode mnie ponad dwa tygodnie, w końcu została prze kuriera odebrana po dwóch interwencjach telefonicznych na infolinii, - przesyłka w systemie miała status doręczona, ale po kontakcie z odbiorcą okazało się, że do niego nie dotarła, - przesyłka zaginęła, - tydzień telefonów na infolinię epaki, gdzie cały czas utrzymywano, że na składane u przewoźnika interwencje nie dostali odpowiedzi i że nic więcej nie da się zrobić, - w końcu sama dzwoniłam do przewoźnika, omijając epakę, i okazało się, że już dawno odpowiedzieli na interwencje i prosili o szczegóły dotyczące zawartości przesyłki i jej wyglądu - nikt z epaki nie przekazał tych pytań do mnie, - ostatecznie przesyłka znalazła się po mojej interwencji i jest teraz w doręczeniu, mam nadzieję tym razem będzie ok epaka to koszmarna firma, która bierze pieniądze i nic poza tym ich nie interesuje, klienta mają gdzieś, nie ma z ich strony żadnej chęci rozwiązania problemu, paczka ginie, klient ma stratę, a oni nic z tym nie robią - obsługa na infolinii niegrzecznie informuje, że epaka za nic nie odpowiada, bo to nie oni dostarczają - ciekawe podejście skoro to im klient płaci, ale ten argument na nikim tam nie robi wrażenia do tego na infolinii na połączenie czeka się wieki, załatwienie drobnej sprawy urasta u nich do rangi problemu i wymaga ogromnej ilości czasu radzę trzymać się od tej firmy jak najdalej