Opinia użytkownika: klientka_7
Dotycząca firmy: Tesco
Treść opinii: Odwiedziłam w poniedziałek sklep Tesco na Kiełczowie. Po niehandlowej niedzieli w tym małym markecie brakowało wielu produktów na półkach, ale widać było na sali pracowników uwijających się przy rozładunku palet z towarem. W sumie znalazłam większość z rzeczy, po które przyszłam i szybko udało mi sie skompletować zakupy. Poszłam w stronę kas, a tam czekała niespodzianka - żadna z kas z obsługą nie była otwarta. Cóż, nie pozostało mi nic innego, jak skasować swoje zakupy samodzielnie przy kasie samoobsługowej. Było akurat jedno wolne stanowisko, dzięki czemu nie musiałam czekać w kolejce, można tez było liczyć na pomoc pracownika przy skanowaniu. Płatność tutaj przebiegła sprawnie i już po kilku minutach opuszczałam sklep z zakupami na najbliższe mroźne dni.