Opinia użytkownika: Klient_Cojn
Dotycząca firmy: Getin Noble Bank (dawniej jako GETIN BANK)
Treść opinii: Placówka ma znakomitą lokalizację gdyż mieści się w samym centrum miasta. Sala do obsługi jasna lecz mimo, że bardzo przestronna to poczekalnia a właściwie kanapa na dwie osoby znajduje się tuż za plecami petenta obsługiwanego. Głucha cisza panująca w banku pozwala wysłuchać kto bierze kredyt a kto otwiera lokatę. Gdyby nie bogata oferta banku nigdy nie otworzyłabym tu konta. Mam konta jeszcze w dwóch innych bankach lecz tylko w tym banku nic nie da się załatwić od ręki, więc poczekalnia powinna mieć więcej miejsc siedzących, bo w krytycznych momentach kierownik donosi krzesełka i zapewnia że zaraz zostaniemy obsłużeni. Nie kwestionuję kompetencji personelu, bo pracownicy są bardzo mili i wiedzą co robią lecz robią to bardzo ospale i nie wzrusza ich nawet 10 osobowa kolejka. Czas oczekiwania na wpłatę 20 złotych 20 minut to lekka przesada.