Opinia użytkownika: Klient_Mi0Z
Dotycząca firmy: DOZ.pl
Treść opinii: Oto moja odpowiedź do Aptekina wiadomość o opóźnieniu towaru ze względów technicznych. Przykro mi bardzo bo taka sytuacja zdarzyła się nie pierwszy raz i to akurat kiedy zamówiony produkt(olejek pichtowy) przeznaczony był dla bardzo chorej osoby, która mieszka zagranicą .Byłam zmuszona oddac Jej swój . Obecnie wyjeżdżam za kilka dni do sanatorium i sytuacja jest podobna. Wysłałam prośbę o wiadomość o dostępności Diohespanu.Dostałam Od Państwa odpowiedź i link do towaru gdzie jest napisane "produkt chwilowo niedostępny" Niestety sytuacji o " produkcie niedostępnym" jest coraz więcej . p.s. niestetu tej odpowiedzi do Apteki nie można wysłać, a chciałam powiadomic,że wyjeżdżam do sanatorium za kilka dni i jeżeli zamówienie nie będzie zrealizowane do końca tygodnia to będę zmuszona zrezygnować. informacja o podaniu kodu jest dziwna bo od wielu lat zamawiałam leki w tej aptece i nigdy żadnego kodu nie otrzymałam