Opinia użytkownika: Klient_wSsw
Dotycząca firmy: DTS Transport
Treść opinii: Nieprofesjonalna firma. Zamówienie nie zostało zrealizowane niby z mojego powodu. Kurier twierdzi, że nie było mnie w domu (choć od rana czekałam na dostawę mebli realizowaną przez DTS). SMS z informacją o dostawie w godz 8-20. Kurier nie poinformował mnie telefonicznie przed dostarczeniem przesyłki (mają w obowiązku wykonać telefon do klienta na 30 min przed dostawą). Kurier twierdzi, że miał awarię telefonu. Podjechał pod dom, zrobił zdjęcie klatki( adresu)i odjechał. Nie podjął próby dostarczenia, bo jak twierdzi był zepsuty domofon. Tylko akurat on miał problem z domofonem. Na infolinii usłyszałam, że łatwiej jest zrobić zdjęcie klatki adresu niż wnieść meble. TO KPINA!!! Na infolinii poinformowano mnie,że dostawa odbędzie się w poniedziałek (dziś jest piątek), a za chwilę otrzymałam sms z informacją o dostawie we wtorek. Kto mi zapłaci za trzy dni nieobecności w pracy?