Opinia użytkownika: Klient_an4H
Dotycząca firmy: Oney Polska SA
Treść opinii: Byłam posiadaczem karty Visa Auchon. Systematycznie i terminowo spłacałam kartę. Jednak w sierpnie 2018 r. wypowiedziałam pisemnie ubezpieczenie tej karty. W listopadzie 2018 r. otrzymałam wyciąg z konta i informację iż muszę natychmiast spłacić całe zadłużenie. Skontaktowałam się z infolinią po obszernym wyjaśnieniu całej sprawy okazało się że omyłkowo został zamknięty mój rachunek - pomyłka pracownika. Zostałam poinformowana iż sprawą tą zajmie się pracownik z działu infolinii. Dzwoniono do mnie i zapewniano o postępach w sprawie. Jednak na początku grudnia odwiedził mnie w domu inspektor z działu windykacji z informacją o konieczności spłaty całego zadłużenia i powiadomił mnie iż jestem wpisana do rejestru BIK- u. Zadzwoniłam osobiście do działu windykacji okazało się, iż nie podjęto żadnych działań w związku z zaistniałą pomyłką nie poproszono działu windykacji o wstrzymanie działań windykacyjnych. Złożyłam skargę. Przeproszono mnie, ale to do niczego jest mi nie potrzebne! Konsekwencją jest zamknięty rachunek i wpis do rejestru. To jest nie do przyjęcia! Opieszałość, wielokrotne okłamywanie klienta to jest szczyt arogancji ze strony pracowników infolinii!