Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: Gooby

Dotycząca firmy: DPD Polska

Treść opinii: NIE POLECAM DPD! Oto jak dziś zostałem potraktowany: Zmieniłem adres dostawy swojej przesyłki. Dokonałem tego na stronie DPD Moja Paczka, poinformowałem o tym kuriera SMS, oraz rozmawiałem w celu potwierdzenia z konsultantem na czacie. Godzina 15, kurier próbuje dostarczyć moją przesyłkę. Skąd o tym wiem? Pokazuje mi to strona Śledzenie przesyłki. Kurier oczywiście nie raczył do mnie nawet zadzwonić, czy odpisać na SMS. Kontaktuję się ponownie z konsultantem na czacie. Okazuje się, że nie ma widocznej zmiany adresu dostawy, pomimo tego, że ja na stronie widzę nowy adres. Każą mi wysyłać jeszcze raz maila, ze zmianą dostawy. Jeszcze specjalnie przesłałem im maile ze screenem zmienionego adresu. Tak więc potwierdzenie było, tylko go nie odnotowali. Całe szczęście, że śledziłem tą przesyłkę, ponieważ nie jestem ufny w takich sprawach. I miałem do tego nosa. Tak przesyłka by została zostawiona "sobie". DPD ma kurierów co nie umieją obsługiwać telefonów: nie wiedzą jak się dzwoni do Klienta w celu wydania wysyłki, ani jak odpowiadać na jego wiadomości. Konsultanci informują o potwierdzeniach zmian, których nie dokonują, a później ich nie widzą. Ręce opadają. Skarga na przewóz przesyłki i kuriera złożona. Choć wątpię, że coś to da. Przesyłka umówiona przez stronę i mailowo na odbiór 24 grudnia, w poniedziałek. Mamy już poniedziałek, a paczka nie opuściła nawet Krakowa.