Opinia użytkownika: Piotr_1169
Dotycząca firmy: DHL
Treść opinii: Byłem pod wrażeniem bardzo dobrej jakości obsługi klienta zarówno telefonicznej jak i kurierskiej. Zadzwoniłem do działu obsługi klienta pytając czy kurierzy dzwonią do odbiorców przesyłek ponieważ Kurier nikogo nie zastał w domu i nie zadzwonił i widniał komunikat że następna próba doręczenia przesyłki nastąpi w ciągu 2 dni. Konsultantka poinformowała mnie że nie została wykupiona dodatkowa usługa żeby Kurier zadzwonił a po drugie kurierzy nie mają obowiązku dzwonić do klienta. Dodam że wcześniej wysłałem wiadomość do działu obsługi klienta z prośbą aby Kurier zadzwonił i otrzymałem numer zlecenia a następnie informacje że moja prośba została przekazana do oddziału. Konsultantka zaproponowała że połączy mnie telefonicznie z Kurierem. Kurier powiedział że jest w innej części miasta ale za 20 minut może ponownie przyjechać. Był bardzo uprzejmy z wielką kulturą osobistą. Spodziewałem się że na następny dzień się umówię a tu taka miła niespodzianka. Choć byłem zniesmaczony informacją od konsultantki że Kurierzy nie mają obowiązku dzwonić i że moją prośbę o oddzwonienie brzydko mówiąc olano to cała sytuację swoją postawą uratował Kurier. Wniosek z tego jest jeden: nie ważne w jakiej Firmie nabywany usługę- liczą się ludzie. Wszystko zależy w dużej mierze od człowieka ponieważ człowiek jest wizytówką firmy. Owszem zgodzę się z faktem że każda firma ma swoje standardy ale człowiek może i tak robi faktycznie że stosuje standardy firmy lub wykracza poza te standardy czy też ich nie przestrzega w negatywnym tego słowa znaczeniu.