Opinia użytkownika: Anna_6041
Dotycząca firmy: PLUS
Treść opinii: Z jakiś czas kończy mi się umowa. Dzisiaj zadzwonił do mnie konsultant, który chciał mi zaproponować przedłużenie umowy. Jak się okazało konsultant nie był chyba przygotowany, że klient może mieć obiekcje plus napominać o konkurencji. Niestety oferta, którą mi zaproponował nie była dla mnie korzystna - i pozwoliłam sobie na grzeczny komentarz, że orientowałam się u konkurencji i na ten moment ich oferta jest lepsza ( co było prawdą dziś odwiedziłam salon konkurencji). Po takim argumencie konsultant skomentował to obrażonym i nieprzyjemnym głosem, że to ciekawe, że u konkurencji wszystko jest super a u nich wszystko bee. Podziękowałam panu za rozmowę i poinformowałam go, że w takim tonie nie będę prowadzić rozmowy. Jak konsultant może pozwolić sobie na takie komentarze. Profesjonalizm i neutralność to podstawa.