Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: Klient_qd8N

Dotycząca firmy: Jubitom

Treść opinii: Zamówiliśmy obrączki za 5 miesięcy do daty ślubu. Wybraliśmy bardzo proste gładkie z katalogu i wzornika na witrynie, bez grawera czy innych dodatków. Rozmiary zostały zmierzone pzrez kierownika sklepu Jubitom we Wroclavii. Czekaliśmy na te obrączki ponad 2 miesiące zamiast obiecanych 3 tygodni. Gdy wyczekane obrączki przyszły okazało się, że obrączka narzeczonego jest o 2 rozmiary większa niż jego palec. Pracownik sklepy wykonał dodatkowy pomiar rozmiaru palca i zleciliśmy przeróbkę. Tym razem musieliśmy czekać jeszcze dłużej. Po naszych licznych telefonach i nerwach poprawiona obrączka przyszła do salonu tydzień przed ślubem i okazała się za ciasna. W efekcie dowiedzieliśmy się, że w sklepie jest kilka zestawów mierników i każdy mierzy rozmiar palca inaczej. Z moim rozmiarem nie wyniknęło problemu tylko dlatego, że znałam swój rozmiar po pierścionku zaręczynowym. Docelową wreszcie pasującą obrączkę narzeczonego dostaliśmy w sklepie Jubitom dopiera miesiąc po ślubie. Nie zaproponowano nam ŻADNEJ rekompensaty.