Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: AGRYŚ
Treść opinii: Od jakiegoś czasu jestem klientką sklepu "Agryś w hali targowej" w Świdniku. Skusiła mnie jakość i świeżość oferowanych tam produktów. Asortyment średni, ale jakość bez zastrzeżeń. Ekspedientki dość sprawne, więc kolejka przesuwa sie w miarę szybko. Niestety, za słaby punkt uważam kulturę osobistą ekspedientek. Z sympatią i jakimś przynajmniej uśmiechem obsługiwani są znajomi, reszta - szybko, bezosobowo, niecierpliwie. Dzisiaj miałam niemiłe zajście z panią, która do taj pory uważałam za mocny punkt sklepu. a kilka dni temu obserwowałam z niesmakiem, jak nawet nie chciało jej się odpowiadać na pytanie klientki - starszej, spokojnej, kulturalnej pani. Och, niestety, jak fajna jakość produktów, to co innego kuleje. Spróbuję zmienić sklep i udać się na Kruczkowskiego - rozumiem, że to też tej firmy. Może jakieś premie za uśmiech do klienta, zainteresowanie, cierpliwość? Toż to 21 wiek. Pozdrawiam serdecznie. Piątka za jakość produktów!!!!