Opinia użytkownika: Amiir
Dotycząca firmy: NOTINO
Treść opinii: Zauważyłem, że na iperfumy ceny mogą rosnąć w zależności od tego, co sklep o was wie i raczej nie liczmy, że zapłacimy mniej za lojalność… Wręcz przeciwnie, na swoim przykładzie doświadczyłem, że, że próbują zawyżać moje ceny. Przykład: widzę na iperfumy cenę produktu biotherm homme w promocji, stara cena jest przekreślona, a nowa niższa prawie o 100 zł, czyli jednym słowem „okazja” i trzeba szybko kupować. Ale widzę, chodzi o produkt, który już kupowałem 2 miesiące temu i wtedy zapłaciłem mniej. Czyli być może przekreślenie ceny to ściema. Robi się jeszcze ciekawiej, gdy sprawdzam ten sam produkt w google i okazuje się że w Douglasie kosztuje on dokładnie tyle samo, co „okazja” na iperfumy. Ale najgorsze jest to, że na ceneo sklep iperfumy podaje cenę o 20 zł niższą, niż ta dzisiejsza cena dla mnie. Niedowierzam, dlaczego jeśli wchodzę do sklepu bezpośrednio, jako lojalny klient, to dostaję cenę o 20 zł wyższą, niż cena dla wszystkich na ceneo? Przecież gdy wchodzę bezpośrednio nie muszą ponosić kosztów reklamy, pozycjonowania, wnosić opłat na ceneo, czyli to ja powinienem mieć taniej, albo przynajmniej tak samo, a nie być naciągany na wyższą cenę! To tak, jakby pani w spożywczym zmieniała cenę bułek, w zależności od tego jakim samochodem przyjechał klient. Może to i sprytne, ale można stracić zaufanie klienta na zawsze…