Opinia użytkownika: Katarzyna_3914
Dotycząca firmy: Pekao SA
Treść opinii: Bardzo źle. Posiadam konto w tym banku i jestem niezadowolona. Przy samym podpisywaniu umowy doradca zapomniał o ważnych kwestiach, przez co nie miałam dostępu do karty kredytowej (jest to konto wspólne z mężem, tylko jedna osoba otrzymała login do konta, a karta kredytowa została podpięta pod drugą osobę). Choć karta miała być darmowa okazało się, że doradca zapomniał odznaczyć jakiegoś ubezpieczenia. Żeby je odznaczyć, muszę udać się do placówki. Kiedy chciałam spłacić kartę kredytować i udałam się do placówki, okazało się, że nie mają uprawnień i muszę udać się do oddziału. Miałam problemy z aplikacją - przez infolinię nie załatwiłam nic - skierowali mnie do oddziału. Pomimo, że osoby są w PKO "miłe", kompetencja, organizacja, mobilność - tragedia.