Opinia użytkownika: Klient_4AKV
Dotycząca firmy: Toys R Us
Treść opinii: Pisze, bo chce ostrzec wszystkich przed sklepem internetowym. Zawowilam 2 zabawki 25. 11 wczesniej przed Mikolajem. Nie wiedzialam jeszcze o ja naiwna na co sie pisze. Oczywiscie o terminie 6.12 moglam zapomniec. Na moje maile zero odzewu. Chyba ich nie czytaja bo po co??? Po kilku probach dodzwonienia na infolinie sukces .... o ja naiwna. Dostalam informacje, ze sprawdza bo nie wiedza co sie dzieje. Ps. Status przesylki widnial ze zrealizowane 27.11!!! 2 dni przed Mikolajkami zadzwonili do mnie, ze juz wysylaja... po czym po 2 dniach zebym potwierdzila adres do wysylki. Mija juz 3 dzien a ja dalej tkwie w swojej naiwnosci. Nie wiem jak to sie zakonczy, ALE NIGDY WIECEJ TAM ZAKUPOW. Jesli nie chcecie niepotrzebnie tracic nerwow to zalecam omijac szerokim lukiem!