Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: LIDL
Treść opinii: Zupełnie nie satysfakcjonuje mnie odpowiedź z infolinii, tym bardziej, że jest niezgodna z zapisem dostępnym w aktualnych gazetkach reklamowych. Na stronie 6 gazetki obowiązującej od poniedziałku 3.12.2018 widnieją artykuły oznaczone gwiazdką, co oznacza, że towar jest dostępny w wybranych sklepach. Na tej samej stronie, jako informacja dla klienta znajduje się zapis, który cytuję: „PRODUKT DOSTĘPNYW WYBRANYCH SKLEPACH. ZAPYTAJ O SZCZEGÓŁY PRZEZ FORMULARZ KONTAKTOWY na stronie internetowej. Zastosowałem się zatem do instrukcji zapytania o dostępność produktów, a standardowa odpowiedź nie tylko, że nie odpowiada na zadane pytanie, to również stawia jako bezcelowe stawienie zapytania przez formularz kontaktowy w tej sprawie. Po to, że mam odwiedzić wszystkie sklepy w moim mieście, by sprawdzić, czy należy on do „wybranych” sklepów, nie muszę pytać na infolinii i czekać dwa dni na odpowiedź. Dziękuję za taką formę pomocy i komunikacji, jest daleka od mojego zadowolenia. A zdanie zapisane w gazetkach LIDLA powinno zniknąć, gdyż tylko wprowadza w błąd.