Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: SKALNIK.pl
Treść opinii: Od jakiegoś czasu sklep internetowy udostępnia opcje "zakupów na raty" oraz zakupy w systemie "płacę później". Chciałam z tego skorzystać i ku mojemu niemiłemu zaskoczeniu coś się nie powiodło, a moje zamówienie otrzymało status "wstrzymane". Później natomiast zniknęło w mojego konta, ale na maila przyszła wiadomość z przypomnieniem o płatności. Przy okazji dodam, że sklep jakiś czas temu robił różne zmiany na stronie i dane klientów nie zostały importowane, wskutek czego musiałam jeszcze założyć nowe konto, gdzie nie było już nawet historii moich wcześniejszych zamówień. Przestrzegam więc przed robieniem tam zakupów, ja jestem bardzo rozczarowana i jednocześnie zaniepokojona, bo nie wiem, czy moje niedoszłe zamówienie nie pojawi się nagle, a ja będę musiała za nie płacić. Sklep widocznie obniżył poziom, zdecydowanie odradzam, są inne strony, gdzie można robić outdoorowe zakupy.