Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: Klient_ei1l

Dotycząca firmy: PLUS

Treść opinii: Do punktu przyszłam o godz. 16:00 i spędziłam tam 25min. z czego kwadrans oczekując na swoją kolejkę. W punkcie było czysto i schludnie. Pracownik nie powstał ani nie powitał mnie słowem, kiedy podeszłam do stanowiska, a na moje pytanie (przyszłam celem dowiedzenia się, jak wygląda możliwość zawieszenia numeru na pół roku, w związku z planowaną przeze mnie wyprawą w terytorium poza zasięgiem telefonicznym) odpowiedział krótkim: "nie ma możliwości". Jednocześnie nie wyraził zainteresowania problemem, nie zaproponował żadnego rozwiązania, nie zapytał, czy mam jeszcze jakieś pytania, czy czegoś chciałabym się dowiedzieć. Nie zapytał mnie o nic, w tym, jak długo jestem klientem sieci Plus, jak długo korzystam z usług firmy, jaki mam rodzaj umowy i kiedy wygasa. Wyraz twarzy zniechęcał do prowadzenia rozmowy. Po zadaniu kilku jeszcze pytań, widząc, że nie uzyskam żadnej satysfakcji i nic sama nie wymyślę, a pracownik nie wyraża chęcimi pomóc, wstałam, by wyjść. Nie zostałam pożegnana w żaden sposób, nie otrzymałam też słownej odpowiedzi na moje: "do widzenia".