Opinia użytkownika: Klient_QAqK
Dotycząca firmy: TNT Express Poland
Treść opinii: Nie dano mi szansy na odebranie przesyłki. Zamówienie z Cyfrowego Polsatu - za pierwszym razem kurier wpisał odmowę przyjęcia co było nieprawdą bo w ogóle do mnie nie przyjechał. Interwencja Cyfrowego Polsatu a później moja w TNT spowodowała jedynie wpisy kuriera o tym że w dwóch kolejnych dniach nie zastał mnie w domu (co było nieprawdą - trzy dni czekałam w domu na przesyłkę). Skarga do TNT nic nie dała - nawet nie odpowiedzieli. Ponieważ przesyłka wróciła do nadawcy ponowiłam zamówienie prosząc aby Cyfrowy Polsat skorzystał z innej firmy kurierskiej. Niestety wysłali przesyłkę znów przez TNT. Ze strony TNT - cisza, ale ponieważ z SMS-a od Cyfrowego Polsatu znałam numer nowej przesyłki po kilku dniach sprawdziłam co się dzieje i okazało się że ma status doręczonej - pokwitowano nieznanym mi nazwiskiem. Moja interwencja w TNT spowodowała, że w kolejnym dniu moja przesyłka znów została "doręczona" i pokwitowana innym nieznanym mi nazwiskiem. Ostatecznie zrezygnowałam z zamówienia w Cyfrowym Polsacie (pomimo, ze bardzo chciałam zakupić oferowany produkt) a interwencja Cyfrowego Polsatu spowodowała że przesyłka wróciła do nadawcy (jak to możliwe skoro była już doręczona i to dwa razy - różnym osobom ). Nigdy więcej!!!