Opinia użytkownika: roxie_60000
Dotycząca firmy: ohso.pl
Treść opinii: Nigdy wcześniej nie miałam to czynienia z tak niepoważnym traktowaniem klienta. Zakupiłam w tym sklepie sukienkę.. Towar, który otrzymałam bardzo różnił się od tego pokazywanego na zdjęciu. Sukienka wyglądała jak z taniego chińskiego bazaru (cena przeszło 200zł); kolor zupełnie inny; beznadzieja. Zwróciłam sukienkę od razu, przesyłając jednocześnie do firmy skany odstąpienia od zakupu. Dostałam informację zwrotną, że pieniądze zostaną zwrócone w terminie do 2 tygodni. Termin mijał, a ze strony sklepu cisza. Próbowałam dzwonić na oba podane na stronie numery - bezskutecznie, telefony chyba podane dla zapełniania pustych pól. Jeden z numerów w ogóle niewłaściwy... Ze sklepem udało mi się skontaktować przez wypełnienie wniosku z zapytanie na ich stronie. W końcu ktoś łaskawie raczył odpisać, że pieniądze zostaną zwrócone i przepraszają za tak długi czas oczekiwania. Pieniędzy nie było. Znów pisałam prośby o zwrot i przesłanie potwierdzenia przelewu.. Ze strony sklepu cisza. Po kilku moich kolejnych wiadomościach, kolejna "KOMPETENTNA" osoba odpisuje, że "pieniądze zostaną zwrócone w dniu dzisiejszym", ale chyba tego "DNIA DZISIEJSZEGO" (:D) było mało, bo nadal nic. Po upływie 9 dni od terminu, w którym miałam otrzymać pieniądze dostałam kolejnego maila z zapewnienie, że dziś je otrzymam... PORAŻKA!