Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Link4
Treść opinii: Dnia 13 listopada kończyła mi się polisa ubezpieczeniowa na samochód w towarzystwie LINK4, która została automatycznie przedłużona na kolejny rok. W związku z tym, że wykupiłem polisę w winnym towarzystwie wykonałem 13 listopada telefon do biura obsługi klienta w celu uzyskania informacji jak rozwiązać przedłużoną automatycznie polisę. Od pracownika dostałem jasne informacje dotyczące wniosku jak i potrzebnych załączników, które powinienem przesłać na firmowy adres e-mail. Pracownik obiecał niezwłocznie zweryfikować dane i rozwiązać umowę na nową polisę. Przesłałem do firmy wymagane dokumenty zgodnie z rozmową telefoniczną. Niestety nie uzyskałem odpowiedzi. Dzisiaj, 14 listopada wykonałem ponownie telefon do biura obsługi klienta. Okazało się, że pracownik poprzedniego dnia prawdopodobnie zapomniał zweryfikować przesłane dokumenty. Dzisiejszy telefon pozwolił mi szybko rozwiązać istniejącą umowę. Obie rozmowy oceniam pozytywnie, osoby były miłe i rzeczowe. Jednakże cały proces rozwiązywania mojego problemu oceniam na trzy gwiazdki dlatego, że nie udało się tego dokonać po wykonaniu pierwszego telefonu.