Opinia użytkownika: zalogowany_użytkownik
Dotycząca firmy: LIDL
Treść opinii: Otoczenie sklepu czyste, duży parking, przed wejściem kosz na śmieci, nie przepełniony. Dostęp do wózków zakupowych. Wchodząc na salę sprzedaży , Pracownik sklepu – powitał mnie słowami dzień dobry. Dostępność świeżego pieczywa – każdy produkt dostępny wraz z etykietą cenową, dostępne torby do pakowania i rękawiczki foliowe. Towary na regałach poukładane. Niska dostępność ptasiego mleczka, które jest w promocji ( 5szt ) w regale, natomiast pracownik wskazał dodatkowa ekspozycję przy boksie kasowym, gdzie znajdował się towar wraz z aktualną etykietą promocyjną. Stoisko z warzywami i owocami jest uzupełnione a warzywa świeże. Przy stoisku dostępne torby foliowe do pakowania. W oczekiwaniu na obsługę w kolejce (byłem 5 osobą) uruchomione były dwie kasy. Po chwili została uruchomiona dodatkowa kasa. Mój czas oczekiwania w kolejce to około 4 minuty. Kasjerka uprzejma, uśmiechnięta, nawiązała kontakt. Po zakończeniu obsługi zaprosiła mnie ponownie na zakupy. Wychodząc ze sklepu tuż przy drzwiach dostępne były ulotki promocyjne.