Opinia użytkownika: zalogowany_użytkownik
Dotycząca firmy: T-Mobile
Treść opinii: Na przestrzeni ostatnich dwóch tygodni 3 krotny kontakt ( 2 bardzo pozytywnie, 1 słabo i tego dotyczy opinia). Konsultant po odebraniu ode mnie połączenia zaczął od informacji w jakim celu do mnie dzwoni, tak jakby to on sam do mnie dzwonił a nie ja do niego - przeprosił z informacją, że błędnie zinterpretował zapis w systemie. odniosłem wrażenie, że ten początek zdeterminował całą rozmowę ponieważ konsultant dążył do szybkiego jej zakończenia. Na zadawane pytania odpowiadał słowami: tak, nie, no, yyy :o) ) , po którymś pytaniu poinforomował mnie, że nie może mi pomóc w zakresie oferty! i porównania z ofertą konkurencji i że przełączy mnie do innego działu, po ok. 5,6 sygnałach połączenie zostało zerwane.