Opinia użytkownika: Karol_587
Dotycząca firmy: H&M
Treść opinii: Zostałem poproszony przez znajomą o oddanie jednego artykułu ( zły rozmiar ) do sieci H&M.Towar został zakupiony za pomocą karty debetowej i normalną rzeczą jest ze jest ona również potrzebna przy zwrocie i oczywiście paragon.Posiadałem jedno i drugie…Po 15 minutach w kolejce przyszła moja kolej i usłyszałem pytanie „czy jestem właścicielem tej karty” .- NieTo zwrotu nie można dokonać ! Po czym kasjerka zawołała kolejną osobę z kolejki- Proszę pani nie pierwszy raz oddaj coś nie swojego w tej sieci czy innej i nigdy nie było z tym problemu.Taki mamy regulamin !- to proszę mi pokazać taki zapisBardzo oburzona kasjerka kazała mi czekać bo ma kolejkę -Proszę pani ja w tej kolejce czekałem 15min nie po to aby czekać dalej , teraz jest moja kolej przecież.Kasjerka pełna wściekłości wyjęła wielki regulamin , wzdychając i prychając zaczęła energicznie wertować strony regulaminu co zajęło jej kolejne 7 min.Finalnie taki zapis nie został oczywiście odnaleziony i mogłem dokonać tego zwrotu.